Styrk din digitale posisjon! Kunder søker i større grad etter leverandører og informasjon på nett før de bestemmer seg for hvem de vil snakke med videre. Innholdsmarkedsføring, eller content marketing, handler om å bli en autoritet innen ditt fagfelt på nett ved å skape og dele verdifullt og relevant innhold for dine kunder. Innholdsmarkedsføring genererer tre ganger så mange leads som tradisjonell markedsføring, og koster i tillegg 62% mindre i følge DemandMetric. Dette er nokså interessant, og verdt oppmerksomheten.
De aller fleste av oss orienterer oss annerledes enn tidligere ved kjøp av produkter og tjenester. Samtidig ønsker vi ikke å bli kontaktet av selgere. Derfor må du være tilstede der potensielle kunder søker etter informasjon. Synlighet og relevant innhold har aldri vært viktigere for å tiltrekke seg nye kunder og at eksisterende kunder opplever dere som innovative. Jeg hjelper deg med strategi, metode og prosess for å generere nye kundemuligheter. Dine forventninger og riktig markedsføring kan være avgjørende for suksessen. I dagens digitale verden blir det stadig mer å forholde seg til ved markedsføring, om du er liten eller stor i markedet — du er avhengig av å være synelig, og ingenting er etterlatt til tilfeldighetene. Nye kanaler dukker stadig opp, nye måter å dele innhold på utvikles, nye tjenester og funksjoner kommer og går, mens søkemotorene stadig oppdaterer algoritmene. Det som er vinnerformelen i dag, viser seg plutselig å ikke fungere i morgen. Gjennom å ta tak i Innholdet ditt og synligheten på web sikrer du deg større muligheter for salg, bredere og ikke minst oppdatert digital kompetanse.